- Behandeling
uitsluitend na telefonische afspraak
- Een afspraak dient
minimaal 24 uur vantevoren telefonisch geannuleerd te worden. Te laat
geannuleerde afspraken kunnen in rekening worden gebracht.
- Niet nagekomen
afspraken worden in rekening gebracht.
- Bij het meerdere
malen niet nakomen van uw afspraken hebben wij het recht de
behandelovereenkomst op te zeggen en u uit te schrijven als patiënt.
- Om tot een
behandelovereenkomst te komen hebben wij gegevens van u nodig. Wij vragen van u
een zorgvuldig ingevulde anamnese, AVG intakeformulier en legitimatie.
- U bent ervoor
verantwoordelijk dat wij over de juiste persoonsgegevens en up to date
gezondheidsgegevens beschikken. Wijzigen graag zo spoedig mogelijk, doch voor
aanvang van de behandeling doorgeven.
- Bij behandelingen
van boven de 250€ verstrekken wij automatisch een begroting (hieronder niet).
Natuurlijk zijn wij ten allen tijde bereid een begroting af te geven als u
hierom vraagt.
- Wij hebben het
recht de behandelovereenkomst met dubieuze debiteuren te beëindigen.
- Gedrag dat de
vertrouwensrelatie verstoort heeft tot gevolg dat de behandelovereenkomst
onzerzijds wordt opgezegd.
- Mocht u niet
tevreden zijn of vragen hebben dan horen wij dat graag persoonlijk van u zodat
wij wellicht samen tot een oplossing kunnen komen. Mocht dit helaas niet lukken
dan zijn wij aangesloten bij de NVM klachtenregeling.